tuisyen

abg, nanti tanak la hantar iki pergi tuisyen kat pusat tuisyen ceria maju
dia “herm….”

*sebenarnya kan kalian, dia nak sambung
“kan lambat lagi, buatpe ayg susah susahje pk skang, go with the flow..iki baru 11 bulan etc etc etc”
tapi lepas lepas kursus-intensif-cemerlang-bercinta-bagai-selama-7tahun ni
dia dah pandai tukar kepada soalan caring “nape lak?”
pandai kan cigu dia?
(saya la ciguu dia……*siap bagitau, incase kalian saja saja buat muka blur kan 😛 )

tu ..tu (mode mulut muncung muncung)
klik gambar utk besarkan..

aiceh, pandai ngate banner org
bahasa saya dalam blog pun tak berapa betul
*tapi saya tak buka pusat tuisyen… (defensive mcm selalu) ahaks!

2 comments

  • Qasieh

    waaaaaaaa lamenye.. 7 tahun…..
    ———-
    ala qas : mana lama 7 tahun, ada org tu kan qas laaaagilah berpuluh2 tahun 🙂

  • intan@imsintan

    Hehehehee…ULANGKAGI…suruh p skolah balik lah yang buat banner ittew…
    ——-
    hihihi intan : tu la pasal..banner pusat tuisyen tu.maneleh salah2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google Lunafamily

Loading