papanizi

gambar ihsan dari niji



weh niji, apo amik gambo den tongah gaduh dengan laki den muko tak senyum?
*dari tepi, nampak la hidung mancung sket..kikiki
dialog:
“abg ni, ayg dah kato nak beg pink”
“maneleh..iki kan laki laki”
“tapi bukan iki yang bawak beg ni..acik jugak”
“jalan cepat…pengantin dah nak bersanding dah tu. malam kang baru diskas..hihi”

3 comments

  • Qasieh

    ahhahaha. jadi la tuh. mancung gaks. 😀
    ——
    ahahaha: eh tergelak memalu besar pula…

  • liz

    hehe.. saya sokong wan. eventhough mak nye yg bwk beg tu, harus la warna beg tu mengikut anak. ekeke..
    —–
    ye ke lize: harus mengikut kaler anak ye. kalau hitam tu, laki dan wanita pun buleh kan..
    (pist, ni mesti wan dah belanje lize gula gula ni ye 🙂 )

  • sya_firwan

    hihihi…sue ngan beg pink..barulaa comeii kan sue 🙂
    ——-
    sue si pink : ha betul tu sya..(nah sya gula gula sbb puji sue 😛 )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google Lunafamily

Loading