jemputan

kepada pelawat kedaiLUNA dan diariLUNA
saya berbesar hati menjemput anda anda menghadiri Majlis Perkahwinan
kakak ipar saya pada 13 Dis 2008 (Sabtu)

ini peta ke rumah kami
besar bontot hati saya kalau ada yang datang dan mencari diyaluna yang bertudung senget2 ngendong iki

kecik tapak tangan saya, tapak tangan iki saya tadahkan
insyaAllah malam tu ada Majlis Hari Lahir utk iki tershenta..
oh anakku dah setahun…owh owh… :longlai tak dapat menerima hakikat:


3 comments

  • Qasieh

    hahahahha. nape sampai longlai2 tu…

    iki bisik : iki nak adik!

    hahahah
    ——
    kak sue longlai : longlai sebab setahun dah anakku..kikiki..

    ha? iki bisik gitu kah?

    akak hehari bisik gitu kat apak iki

    ups ups 18 kah? (ala qas bawah 18 mano paham..ahaha)

  • alizareesya

    iki yang nak adik ker mommy dia yang tak sabar lagi nak pegnen lagi.. leh ler manjer-manjer selalu

    ——-
    mommy manja : abg rasa nak termuntah…macam kena makan mcdonald je ni…
    tu mommy iki dah siap siap dialog dah…kekeke

  • sya_firwan

    hihihi..iffah ngan shina nk dtg gak..:( iffah nk pakai baju ape ye??
    ——-
    kak sue iffah : nanti kak sue kirimkan balloon utk iffah dan shina ye 😉

    iffah datang pakai baju kurung kaler krim..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google Lunafamily

Loading