13 Dis 2008 (Part Two)

kalian, gambar gambar ni ihsan dari suami saya
dan copyright by kakyong & abg hasif
tapi saya curik juga sebab kakyong shanteksss sangat 🙂
*kalau gambar saya yang kalian nak amek, pastikan kurus & shanteks macam kakyong ni ye
:macam biasa, naik lif tekan sendiri:





halo…sangat la shanteks penantin baru
berseri seri…
masa ni tengah koling2 “abg dah sampai mane? mekap dah cair dahni”
again : dialog saya reka sendiri 🙂

masa sebelum kenduri kan kalian, kami wisau pasal langsir ni
risau kakyong tak menyerlah ditepi langsir..hihi
rupanya masih shanteks meletz jua….masih nampak penantin yang menyerlah
(ku tatau nape ku nak sebut pelat pelat..bajet comelkah)

ha, yang bawah ni tak tahan kan…menyengehnya saya*sibuk je tepi penantin
manalah tau berpindah seri penantin kepada saya
*nah plestik*

eh simpan plestik tu, ada lagi gambar yang memerlukan kalians guna plestik tu nanti
hihihi..

perkahwinan itu sangat indah
walau atas dasar apa pun ianya dibina
selagi disandarkan pada kuasa & takdir-Nya
insyaAllah semuanya akan selamat, Amin untuk semua pasangan suami isteri seluruh dunia 🙂

adoyai…ni gambar suami saya sorang2
apa fungsi gambar ni bang…tak nampak apa pun…
tak sampai motif bergambar ni bang..

pengantin dah sampai..
*dan pegang payung sendiri..hihi

penantin wanita menanti di pintu gerbang red carpet

gambar bersanding yang tak nampak muka penantin
*ada banyak lagi gambar lain, tapi saya ambil yang ni pula..
nape ye
(sangat berseni & artistik la saya ni kan kan..)

ha tepi tepi semua, acik dokong anak nak merenjis
sebenarnya kalian, ada beras,bunga rampai dan air mawar utk direnjis
tapi saya ambil beras je..
supaya rumahtangga kakyong & suami murah rezeki dan diberkati
*sebenarnya saya risau iki capai bekas bahan2 tu..tergolek nanti, takde can org lain merenjis dipilis

gambar sekeluarga atas pelamin kakyong
baju melayu suami saya jadi begitu
sebab dia kata senang nak buh lens dan flash dalam poket ..isk..

kemudian kakyong & suami ada sesi bergambar sekeliling Kuala Kangsar
saya tak ikut sebab nak mandi & tidurkan zikry
*saya cilok sekeping gambar kakyong & suami berposing

malam buka hadiah (selepas birthday celebration iki)

iki & pengantin baru

buat kak yong yang bukan sahaja kakak iparku
tapi best fren, kawan gi keje, gi jalan, mengumpat berkongsi rasa
berkongsi segalanya …
tahniah 🙂 muahh…

2 comments

  • Qasieh

    cantek laaaaaaaaa, ku teruja, kaksu, bak sini la nomo nye mak andam tuh, ku nak ngontek. tanak la pakai mak andam ekin tuh. eheh
    —-
    qas:no nye ialah…ialah…014…hihi..jauhla kat perak, qas amikla jurumekap ekin..

  • acu

    alang, teringat gambo alang kawin dekat sainbod kuala kangsar tu..hehe
    hotspot pantin posing2 rupanya
    —-
    acu : gambar yang ni ye
    mungkinkah semua org KK buat begini cu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Google Lunafamily

Loading